Nacionaliniame vėžio institute pacientų patogumui atnaujintas Kontaktų centras: tobulinamas skambučių grupės darbas, sako Inga Jankūnienė

Rubrikos: Diagnostika ir gydymas, Naujienos, Pasikalbėkime

Dr. Marius Kinčius, dr. Arūnas Kulboka, dr. Ernestas Janulionis, Inga Jankūnienė

Nacionaliniame vėžio institute duris atvėrė atnaujintas Konsultacinės poliklinikos skyriaus Kontaktų centras. Atnaujintos registratūros erdvės, įdiegta daugiau modernios technikos, kuri leidžia operatyviau valdyti skambučių srautą, gyventojų patogumui – skambučių centras dirba ilgiau – iki 18 val.

„Nacionalinio vėžio instituto Konsultacinės poliklinikos skyrius prasiplėtė naujai įrengtu bei modernia įranga aprūpintu Kontaktų centru. Džiaugiamės, kad patyrusių registratorių komandą vis papildo nauji darbuotojai. Kartu stengiamės palengvinti paciento patekimą į Nacionalinį vėžio institutą ir kelią jame. Naudodamiesi žaliaisiais koridoriais pirminiai pacientai greitai patenka pas mus, o įstaigoje dirbantys gydytojai specialistai skiria  papildomą ištyrimą, patikslina diagnozę, daugiadalykėje komandoje pacientui suplanuoja individualų gydymą“ – teigia   NVI Konsultacinės poliklinikos skyriaus vedėjas dr. Arūnas Kulboka.

Inga Jankūnienė

Anot NVI Konsultacinės poliklinikos vedėjo pavaduotojos Kontaktų centrui Ingos Jankūnienės, gyventojų patogumui atnaujintos ne tik laukiamojo erdvė. Tobulinamas skambučių grupės darbas, kad gyventojams būtų patogiau kuo operatyviau užsiregistruoti pas specialistą.

„Labai džiaugiamės atsinaujinusiomis mūsų patalpomis – pakeitėme sienų spalvą, dizainą, stengiamės, kad pacientams čia būtų jauku. Atsinaujinome ne tik iš išorės – be atnaujintų patalpų ar telekomunikacijų įrangos, geriname ir savo teikiamas paslaugas. Mūsų skambučių grupė dirba iki 18 val. Su atnaujinta įranga turime galimybę matyti gyventojų skambučius ir stebėti jų srautus. Pagal galimybes per 24 val. mes perskambiname visiems, kurie skambina į Nacionalinį vėžio institutą: dėl didelio skambučių srauto ne visada pavyksta perskambinti 100 procentų, bet 98 procentų ribą jau peržengėme ir stengiamės perskambinti visiems,“ – apie naujoves pasakoja I. Jankūnienė.

Tam, kad būtų patogiau, gyventojams rekomenduojama registruotis elektroniniu paštu ar naudojantis Google forma.

„Mūsų skambučių centro darbuotojos skambinantiems gyventojams dėl būsimų vizitų pagal poreikį rekomenduoja registruotis į laukiančiųjų eilę. Tokiu atveju nebereikia skambinti ir savarankiškai ieškoti laisvų vizitų laikų – mes patys paskambiname pacientams – kai atsiranda laisvų vizitų, registruojame laukiantįjį eilėje būsimam vizitui ir jam pranešame telefonu. Pavyzdžiui, šiuo metu eilėje turime pacientų, kuriems pas specialistą patekti reikės 2024 m. gegužę – jie jau įrašyti į eilę, o tai reiškia gyventojui garantiją, kad jis pas specialistą pateks reikalingu laiku. Šiems pacientams nebereikės mums skambinti – su jais susisieksime patys. Norime pasidžiaugti, kad registracija į eilę padeda valdyti pacientų srautus.

Kontaktų centro kolektyvas su Konsultacinės poliklinikos vedėju dr. Arūnu Kulboka

Taip pat norėčiau atkreipti dėmesį, kad registracijai į vizitus naudojame ir kitas technologijas – mums galima ne tik paskambinti, bet ir parašyti elektroniniu paštu, ar interneto svetainėje užpildyti Google užklausą – šiemet šia paslauga pasinaudojo daugiau nei 1200 pacientų. Bendraujame elektroniniu paštu tiek, kiek mums leidžia duomenų apsauga, registruojame gyventojus pas specialistus, informuojame pacientus aktualiais klausimais, todėl drąsiai skambinkite ar rašykite“ – apie tai, kaip sutaupyti laiko registruojantis pas specialistą, pasakoja I. Jankūnienė.

Tam, kad pacientas kuo greičiau išsitirtų ar patvirtintų preliminarią diagnozę ir pradėtų gydymą, NVI teikia atvejo vadybininko paslaugą. „Norėčiau priminti, kad turime ir atvejo vadybininkus. Tai yra visiškai nauja veikla ir Lietuvoje, ir Nacionaliniame vėžio institute – turime 8 atvejo vadybininkus kai kurioms vėžio lokalizacijoms. Ši veikla labai pasiteisina – pagrindinė atvejo vadybininko funkcija yra sutrumpinti paciento kelionę mūsų įstaigoje – kiek įmanoma greičiau išsitirti ir gauti gydymą. Taip pat atvejo vadybininkas teikia aktualią  informaciją apie psichosocialines paslaugas. Rekomenduoju dėl atvejo vadybininko teirautis savo gydančio gydytojo,“ reziumuoja I. Jankūnienė.

 

 

Parašykite mums

    Rekvizitai

    VŠĮ Viktorijos leidyba

    Įmonės kodas : 125011888

    redaktorius@onkologopuslapiai.lt